MY PAGE


XOXO

Monday, September 26, 2011

GENTING HIGHLAND | Sejuk gila

hyep. assalamualaikum...

korang dah tido ? belum, meh terjah sini.. :)
harini kebetulan kakak syidah ade jemputan kat ulu yam. jemputan raya la. so, ape lagi, ajak la dorang datang uma aku sekali. dah alang2 dekat kan..
so, aku pon dapat la tumpang balik shah alam dengan Syidah...
sebelum balik tuh, almaklum laa BATANG KALI kan dekat je ng GENTING, ikot jalan lame.. dah lame rasenye tak jejak kaki ke sane..perrghh.rasa lain sgt.. mane tak nye, dulu rasenye tak SESEJUK tadi.. grr...
mungkin faktor cuaca gak kott... pergi pon TANPA DIRANCANG...



macam kat obesea plakk. heee..




siyesly aku pelik weh, salu waktu2 kabus camneh pkol 2 3 pagi taw lau kat genting, now petang2 pon dah cmneh..


masa turun dr genting...cam kat negara mn neh.. heheh


syidah relax, BERAYA kt genting. haha


ME ~.....
Gadis Kaca Mata sudaaaa.. -_-





suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^


2 comments:

Mra Mastura said...

ehh kabus nyaaa! :B
pagi2 x sgt. tp best kan2^^

~naddy~ said...

@Mra Mastura

taw xpe. takut plak rase. heheh