MY PAGE


XOXO

Wednesday, September 28, 2011

berebut makan nasi

hyep ols ! dah solat belom? assalamualaikum... =)

korang mesti penah dengar pasal orang yg tak cukup makan, berebut2 nak nasi kalau ade bantuan sampai kan??
kesian sangat.. makan pon tak cukop.. alhamdulilah, kat MALAYSIA tak macam SOMALIA.. kekurangan makanan.. *negara contoh...

cume aku tak paham.. aku ng syidah SELALU berebut makanan.. bukan berebut TAK CUKOP makan, TAPI berebut nak bagi makan LEBIH...

selalunye beli sekali, share la... ade je tak puas aty pasal NASIK.. bukan tak cukop, tapi MARAH sebab BAGI lebih sgt..
banyak kali dah kejadian neh belaku. =p

uishh2x. kat sini ne makan LEBIH.. TAK boleh DIET2.. hari2 dah cukop exercise.... perrghh. mana tak nyee.. kat UiTM shah alam neh BANYAK tangge, BUKIT giler TINGGI2....

mungkin aku akan lebih jadi kecik dan bertambah GELAP ?? itu mungkin TAK...
nak beli payung lain.... tunggu PTPTN la. hehekk..

harini TAK makan nasik lagi, sat g baru makan.. =) jimat2 la wehh.. huuu



suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^


1 comment:

nur Muhammad said...

kagum sangat dengan negara Somaliland,,..