MY PAGE


XOXO

Saturday, September 10, 2011

saat terakhir

hyep ols ! assalamualaikum !

pejam celik pejam celik, aku dah ade kat damansara ! oke FINE ! belom kat SHAH ALAM lagii.
sedeyh plak rasanye meninggalkan cuti pat bulan... hurmm....
belom start blaja lagi...huhu

dalam masa pat bulan bercuti tak de plak sibuk2 nak beli barang tuk sambung belajar... tadi before mama n famili anta kat sini, sibuk mencari barang yg nak di beli...haihh.! LAST MINUTE!

masa nak gerak tadi, jumpe jiran aku dulu, salam2 sume. cehhh. bajet cam jauh jee. tah2 seminggu sekali nty balikk. HAHA sayu je nak tinggalkan rumah td...
esok auntie aku ng boy dye uruskan .. hanta aku kat uitm shah alam.. hehe..
nasib baik laa barang tak berapa nak banyakk...

Hope esok apply hostel, dapat laa... dah la tak de uma sewe.... harapan tu satu je. kalau tak nty, kena merempat kat uma syidah...

ape la yg bakal terjadi di tempat baru neh nanty ye? >.<

Selamat kembali belajar semua ! =)


suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^