MY PAGE


XOXO

Wednesday, September 21, 2011

penghawa dingin

hyep ! assalamualaikum !..
rasenye neh dah entry ke 4 utk harini.. haha.. rajin plak nak menaip. ye la. membe tido. so, aku sorg2 je neh. baju yg berendam pon tak basuh2 lagi..sejuk weh cuaca...

cerita pasal sejuk, meh aku share ng korang....kehidupan di malaysia @ negara yg mengalami mende neh....

taw penghawa dingin tu ape? aircon la weh. yg sejuk2 tuh...

sepatutnye kita kena selesa dengan diri kita dan cuaca disekeliling.
tak perlu la bukak aircon kalau kita dah selesa dgn keadaan cuaca kita. melainkan cuaca terlampau panas..
sedikit pelik .. selalunye kat ofis la. SEJUK dgn aircon...

kat malaysia.... bukak aircon + pakai baju sejuk ?? huuu..dah macam musim sejuk plak.. kalau dah selesa ng keadaan, tak perlu la, bukak aircon and pakai baju sejuk... baru la selesa. kan??
jimat tenaga elektrik...

ape2 pon, semua ade pendapat dgn diri sendiri. nak practice g korea cuace sejuk kot. hehehe...

aku pon suke sejuk jugakk... =p


suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^





3 comments:

Eazy Izzuddin said...

bilikku tiada aircond..
tapi kadang sejuk kadang panas..
dah biasa..
xD

Jom Join MyContest =) : Contest Annouced! Mak Aih! Contest Blog Eazy Izzuddin ?!

~naddy~ said...

@Eazy Izzuddin

sme laaa. kai kipas je...

fiQ'Ra said...

http://fiqracake.blogspot.com/2011/09/contest-im-proud-to-be-muslimah.html