Friday, September 16, 2011

new kitty | SNOWLACK

hyep ols ! assalamualaikum !
dah lunch ? aku dah makan pagi td, mase tgk sambutan hari malaysia tuh. makan nasi lemak jewp..
jupg petang auntie nak amek, jiran dye ade wt makan2...

korang2. aku de kitty baru ! mama amek kat tempat keje ayah. kat restoren rajawali AWANA...
bukan awan dania k.... *tak de kena mengena...

aku tnye mama, name dye ape. mama kate 'SNOW'

selalu kucing aku lau warna PUTIH, suke sngt panggil SNOW.
tapi kali neh lain...







dye ade itam siket2....
dengan rasminye aku panggil dye snowlack !
lack tu black. haha...

bulu tebal giler.. seswai ng iklim dye. awana. kan sejuk tuh. hehe
cume kucing neh takut ng org, biler lepas dye nyorok bawah tangge. dah la susah nak hamekk..
sebab tu kena kurung...
now bagi dye makan prodiet,,, =)





suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^



No comments: