MY PAGE


XOXO

Wednesday, September 14, 2011

kucing hilang dan telah ditemui

Hyep Ols ! assalamualaikum !

korang ingat tak entry aku yg neh, KLIK SINI.
rasa tak bersemangat je dgn kehilangan kucing tersayang..
duduk lepak kat uma, baby tak de, rindu sangatt....
ingat telatah dye,, sweet sangat . mula rasa nak nangis.
tengok tempat tidor dye, sayu jee...

perangai pelik dye..
 " bila mama kasi ikan suruh makan, dye lambung2 dulu, dah penat main, baru dye makan...kalau kucing lain nak curi, dye giget ikan tuh. heheh tapi kalau kucing aku yg mokmok tu nak curi, dye tak boleh wt pe. muka tensen je ikan dye kena makan. huhu"

TAPI mama kol semalam..
mama cakap, cube teka sape mama tengah riba ?
aku pon cakap la, kucing baru, yg putih tu dtg uma ea?

mama cakap, bukan la. BABY !
baby ?? bia betol ??
alhamdulilah ! dye dah balik !
camne jumpe?

masa kawan abang aku basuh moto, dye cakap ade kucing miow2 kat dye.. nabil plak kua, tengok macam kenal je kucing tuh, ade pakai gelang nike !
nabil panggil abang aku kat dlm uma. abang aku tengok je, terus start moto, bawak balik..

mesti mak aku gembira tak terkata baby dah balik !
mama kate dye comot + dah kurus !
kesian sgt..
mama kasi mandi n makan ubat. nanty mama nak g anta klinik. cucuk lagi...
mama kate, tak nak bagi dye kluar langsung....

alhamdulilah. balik jugak baby !! nak balik minggu neh, jumpe baby. =)




suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^


4 comments:

Diyana Abd Rahman said...

wahh.
syoknye dapat bela kucing ekk.
:)

H.J said...

saje baby nak jejalan tu..haha

~naddy~ said...

@Diyana Abd Rahman

memang syiokkk/. hehe

~naddy~ said...

@H.J

jalan2 raye smpai kurus. cyan. huhukk