MY PAGE


XOXO

Wednesday, September 7, 2011

kucing hilang, beraya ke?

assalamualaikum semua !
hyep korang, jemput la singgah kat belog yg dah bersawang neh... tapi dah kemas2 sawang neh. dun worry.

sedeyh wehh ! mana tak nye, kucing aku hilang... hilang masa raya pertama... =((
tak bawak balik kg ??
memang tak bawak balik sebab ayah aku ade kat uma, keje..
masa petang tuh ayah aku nak balik kampung kejap, ade lagi kelibat kucing tu...
dah bagi makan siap2...

malam tuh mama follow abah balik uma, tengok dye tak balik2...
esok pon mencari... tak muncul2 jugak...
mama aku dah nangis2 kucing tak balik.. abang aku pon mencari setiap uma, xdek...
mesti orang dah bawak lari neh..

sedeyh wooo... dye dah la ade sakit.... kene bagi ubat tiap masa, g cucuk kat dokter...
sampai sekarang tak jumpee...


kucing Hilang dan di RINDUI ..

jantina : Jantan

masa hilang ade pakai rantai NIKE warna putih.

waktu akhir dilihat : petang SELASA 30/8 ..

kucing ni ada sakit ASTHMA. perlukan rawatan sentiasa.

kalau terambil atau saje2 ambil, sila pulangkan..
kami je taw cara jage dia.

area taman seri cahaya, batang kali, selangor.
sape2 nampak @ tahu kat mane, sila kembalikan.

ke alamat : 1858 taman seri cahaya, batang kali,sel.

0172656747



suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

2 comments:

nikaviolet said...

same larh nasib kiter....kucing hilang time nk raye...hari ke 27 puasa nk balik kg...bngun pagi kucing tk blik2 umah...terpaksa pulang ke kg jugak tnpa die...ingt die balik tapi smpai skng tk balik2...huhuhuhuh

~naddy~ said...

@nikaviolet

hurm. sedeyh kan ?? hope dye selamat... takot myammar kat sini curik, dowg makan kucing. -_-