MY PAGE


XOXO

Monday, September 26, 2011

missing is not missing

hyep ols ! assalamualaikum.. aku kat Uitm Shah Alam dah ! hampir 2 minggu berada di sini, and tiap2 minggu aku balik uma mama, buleyh ? -_-* heee...
banyak aktiviti sepanjang hari neh.. tu cite lain sat g yee...

bermulanya cerita macam neh, harini aku busy sgt ng mama, ceittt.. sgt la kan... busy kat DAPUR.. perlu ke CAPS LOCK?. hahah...

tetibe aku teringat kat SNOWLACK..

eh... mane plak dye neh.. dah la dye jenis dudok DIAM kalau menyorok pon...*menyorok mn ade bising2 kan.. grr...
tgh2 sibuk kat dapo, sempat lagi tinggal keje dapo, mencari SNOWLACK ...
Depan, Belakang uma aku cari ng mama....

haihh.. buat hal plak kucing neh,,,,
dah nak nangis ase.. haritu dah la elang baby kuning, tp jumpe la setelah 2minggu hilang....sekarang takkan SNOWLACK plak elang...
tetibe aku terpikir nak cari kat bawah katil aku...
Haaaa.. tu DIA. menyorok belakang KOTAK...
perrggH.. naseb JUMPA.... kalau tak, menangis !



missmykittens

suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^


2 comments:

Monkey Boy said...

kucing nie mmg kadang2 suke nyuruk2..kadang2 geram lak ble kita puas cari tba2 dia ade blakang almari la..buku la..tp ble da jmp..ilang geram..kn.. :)

http://mianimalsstory.blogspot.com/

~naddy~ said...

@Monkey Boy

lege sgt biler dh jumpe. hehee