MY PAGE


XOXO

Tuesday, September 13, 2011

sangat tercabar

hyep ols ! assalamualaikum semua ! wt ape tuh ? aku tenga lepak2 blek neh...tadi g kls wehh. tapi tak de lecturer pon.... nak carik advisor pon tak jumpe blek. cmne??
oke ! UiTM SHAH ALAM memang besarrr.... tapi fakulti aku, siyess. lagi kecik dr KPTM KL.. huhu..

tadi g naik bas UITM.... suke2.. dah taw cara nek bas. hehehehe

syidah n feeza...
kami jalan menuju ke tempat bas.

*

nak daftar subjek + + jam kredit lagi.. sgt blur...
sebab ktorang dr akaun ke islamic banking.....
xde lecturer pon, xde sape nak di tnye. sgt kesian kan. ?

harini kenal ng dak sarawak.. grr..
sumpah tak paham mula2. then membe dye suruh cakap bese.. membe dye tuh dok shah alam jee..
blja kat sarawak gak dulu..
tak de ape nak buat, ape lagi, balik laaa...


SEE ! kesian kak zaty ng syidah ne mendaki.. oke, aku sampai dulu.. heheh

*

semua keje, subject , jadual sume, aku tak paham..sok nak g lagi, settle kan semua.. ins'alh....


bersepah siket hehe..
HOPE settle pasal subjek neh cepat2... jeles tgk orang yg dah belajar.. grr




suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

1 comment:

kaizen said...

selamat belajar!!!