MY PAGE


XOXO

Tuesday, October 11, 2011

muka kucing tu sama dengan muka kucing aku

google


mine !


mine !






kat kolej neh banyak kucing.. sampai kan aku salu cakap...
" weh, kucing tu macam muka kucing aku laaa... "

oke FINE. aku mmg suka cakap cmtuh... padahal aku rasa kebanyakan kucing, muka dorang same jee.. heheh

cuma nak bagitaw yang, AKU RINDU KUCING AKU.....
dah lame tak jumpeee...
mama kata minggu neh lau aku tak balik ,mama nak bawak yg putih bertahi lalat tuh.. auww
>.< 
nak bawak g konvo sekali ke ?? HAHA





suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

8 comments:

Syuhada Nur Ekhwan said...

comel kucing anda... kucing sy pn ske tdo cmtu hahha

bobiedanbad said...

kite sama, akak pun suka kucing

~naddy~ said...

@Syuhada Nur Ekhwan

sama laa. :)

~naddy~ said...

@bobiedanbad

geram tgk kucing.. :))

Cik Yatt said...

shomell gile kucing die

~naddy~ said...

@Cik Yatt

sbb tu rinduu.... :(

kaizen said...

dah pesen muke dorg cmtu...

*kn best kalo dpt bela rimau sekor...hehehe

~naddy~ said...

@kaizen

taw xpee. hehehe :)

nak bela ghimau gakk..