MY PAGE


XOXO

Tuesday, October 18, 2011

Pre - Convo | KPTM at PICC

hyep , assalamualaikum olsss... RINDU bangat sama belog neh... rindu nak menghapdett....
sejak JUMAAT haritu busy n tak dapat hapdet belog....

JUMAAT, 14 oct lepas, aku ade raptai konvo kat PICC, putrajaya...

g bayar sewa jubah + amek jubah....


tenga siap2, tunggu sesiput ( nadia nordin) amek...
tak g kls .. huhukkk. *ade alasan oke. =p


dah sampai PICC.. with EMA n sesiput.. =))

mase masuk dewan nak amek jubah tuh, siyess RAMAI.....
tapi kitorang KPTM KL heaven laaa.. sbb tgk tak payah beratur panjang2.... syiokk..
sebab tak ramai g.. batch kitorang ramai yg g UiTM konvo je..
aku TAMAK. nak g DUA2...
amek jubah, bayar, semua kejap jee.. tak payah tunggu lame2... *belagak siket. =p
dapat jubah XS uolsss.... =)

awal lagi kot mase tuh, dalm 10 lebeh kott..
then nak tunggu RAPTAI...kul 2.30pm lepas smyg jumaat..
sementara tuh, berPOSING laa... 



SIZE XS oke ! aku perlukan TRIPLE XS boleh ?? -___-
aku TAK kecik mane ponnn.....
dah macam baju g wt xray aku ase. siyess gedabakk ! sabo je laaa..


Siyes best DEWAN PICC neh.. perghh... biler lagi nak masuk kan..?
then kitorang g alamanda, MAKAN.....
siput berbekal kan makcik GPS utk ke sane ke mari... 

*
*

masa balik aku tumpang kawan ema.. FINE, aku bawak 2 beg besor....dah macam nak balik kampung plak..
sbb aku nak g travel ke uma auntie aku....
kawan ema anta kat LRT pandan jaya.... wahhh... LALU kat KPTM KL... RINDU kolej tuhhh.. isk iskk ='(

terpakse naek tren, sbb acu aku baru masuk keja tym tuh....
tga b'pk spe nak anta kat sne... huwaaa. dah macam PERANTAU.... -_-
tetttt. tetibe teringat ade sum1 dekat ng LRT bandaraya... grrr...
tolong anta nad kat TV AL HIJRAH boleh ?
mekaseh anta kan nad...... nak nad blnje eskrem mcd ke?? lau Tutti frutti tak berapa nak mampu. =p

akhirnye Sampai kat Tv alhijrah,,... FENATTTtttt siott.....

malam tuh plak auntie aku ajak g MID ng kawan2 dye. nak beli adiah utk bufday...then makan kat nandos..
balik tu amek keta kat al hijrah, jumpe IRMA HASMIE... senyum jee.. heheheh SANTEK. =))

sampai je uma acu, relax jup, then TIDoooooo............

next entry, my GRADUATION day plak.. heee



suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^