MY PAGE


XOXO

Tuesday, November 8, 2011

bawa kucing ke klinik

assalamualaikum... selamat petang semua !
moge hari ni akn jadi lebih baek, WALAUPON saimen btimbun2... grrr

td pagi aku ng mama, abah , adeq, bawak snowlack g klinik.. deman.. cian dye...
klinik haiwan kat Rawang...first tym g sane, mama aku dah penah g sane.huhuk...

dah lame rasenye tak g klinik haiwan, sbb dulu, klinik haiwan kat btg kali jee...


ondaway g klinik..


muke tunggu turn.......


sempat lagi usha kucing sebelah,. hehe
*

mase tibe turn dye, senyap jee... dokter check suhu badan, TAK DEMAM. tibe2 plakk, huhu.. tp tetap ne enjet... cian.. tapi TAK biseng pon, cume line mate dye aku nmpak berubah warna ciket, jd merah2. hehe saket kott.... then makan ubat. senang giler, trus telan, kalau kat uma neh, susah giler nak bagi makan ubat... ne pegang 2 3 org, baru blh makan....

*

serabai jadinyeee. Grrr sabo je laa...



tidoooo... Keletihan dye. kesian. heheh...
sampai je uma, terus aktif. Haihh...
dye tak suke keluar dr uma neh, dye nak dok uma je. dye dah selesa ng keadaan uma neh..
bawak balik kampung haritu, sgt jakun dye. menyorok je kejee....



suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^


4 comments:

bobiedanbad said...

comelnya meow meow... :)

~naddy~ said...

@bobiedanbad

tq :) semua meow comell. <3

de'X said...

saya suke meow yg grang..aumm
haha

~naddy~ said...

@de'X

hehe... sy salu je ne cakar.. grr