MY PAGE


XOXO

Saturday, November 12, 2011

kemas bilik terSAYANG

hyep olss ! assalamualaikum... sememang nye aku dah ade kat UiTM shah Alam. HooRayyy ! hooRayy la sangat kan.. sok ade ag satu hari cuti, tapi awai2 dah balik ! huhu ye la, kesian kat ayah aku, keje, nty kelam kabut nak anta..
tgh hari tadi dah sampai sini.... KEMAS BILIK ! Auww ! suke taw. hehe

jom layan, pe yg aku dah wt ng bilek neh.. =p


the MOST importance. MAKANAN...
oyeahh.. dah beli RAK. senang mao susun makanan.. tak payah susun atas almari, tak payah nak panjat2 sgt dah. hehehe


kemas tak ?? hehehe
bese la, cuti seminggu, barang BANYAK !


meja belajar ku....
sumber inspirasi ku... =)


seronoknyee biler gambar konvo dah cuci..... semangat nak berkonvo lagi.. ins'alh wif the BEST result. aminnn =)


akibat terlalu banyak shawl, lipat2, simpan dalam kotak kasut. hahakk..
malas nak sangkut, t sesak... nak guna t, kuakan jee..


instant Hijab.. sarung2, yg paling senang.. tak perlu belit2. =p


shawl comel2, gantung saje, sbb ringan n memerlukan space yg siket jee...

*

syiokk kemas bilek.. lepas kemas, makan makan... sorang2 je neh.. rumate tak balik ag.. huhu

biler bilek dah kemas, macam nak kemas kan BLOG plakk. serabut je aku tgk belog neh... grr







suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^



2 comments:

bobiedanbad said...

rajin :)
shawl cantik, nak satu ble?

~naddy~ said...

@bobiedanbad

hehe. amek laa. :p