MY PAGE


XOXO

Tuesday, November 22, 2011

i love you MALAYSIA | Harimau MALAYA

assalamualaikum...... salam 1 MALAYSIA...
BANGGA jadi anak MALAYSIA neh. hehe....

TAHNIAH malaysia sebab MENANG + JUARA sukan SEA.... =D



Harimau Malaya SANGAT aummmm ! >.<

perlawanan yang sgt TAK BOSAN.....
boleh menggugurkan JANTUNG aku.. perghh... excited + nervous GILER....
macam aku lak ade kat padang tuu..

Best lepak ng membe kat Seksyen 7... naseb baek port best, betol2 depan taw.. Syiookk...

dengan sanggupnyee aku ng syidah g beli jersi MALAYSIA petang tu... orang beli kat PASAR malam rm10 jee.. aku beli agak mahal ckit.. dah tu, nak PAKAI gak kan.... so, BELI je laa. SANGAT membara semangat neh TAW ! <33

lepak plak ng membe2 aku yg GILA BOLA.... habis meja jd mangsa hentakkan. HAHA bergema semuanyee... jerit tahap nak telan sudu garfu. Haissh !

awal2 lagi Indon dah SCORE.... Malaysia relax ag.. game semakin PANAS.... tp oke la, banyak CUBAAN tuu..... Hampir2 je semua nak masuk GOAL....

bila POMPUAN tgk bola, BOLA masuk GOAL je, dah jerit suka2.. PADAHAL 'OFFSIDE' .... oke FINE!!. wat Malu je taw.. grrrr....

KFCM aka Apek terBAEKKK laaa. TANGAN dah macam ade magnet.... perghhh... I LoiKkkeee !


GENG.. <33



Nanie, MANGSA hentakkan PADU nasir. haha
nak nangis katenye bile malaysia menang td.. ='D



oOoyeeahh ! MALAYSIA, we are CHAMPION... AummMuaHhh =D

**lepas je abes bola, dak2 berarak kott dr restoren HAKIM sec7 tu.. siap MERCUN bagai.. BEST !!**




suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

2 comments:

BRMC said...

bangge jadi anak Malaysia juga
^_^

http://notepad69.blogspot.com/2011/11/sukan-sea-ke-26-milik-malaysia.html

~naddy~ said...

@BRMC

sy pon bangge ! excited tak habis ag dr malam td. haha