MY PAGE


XOXO

Tuesday, November 8, 2011

Tips Jerit Malam Buta

Assalamualaikum n Hyep olss ! Selamat Hari raya aidil adha utk semua umat islam... semoga pengorbanan kita semua akan diberkati-Nya..

Raya kali neh tak berapa nak meriah, sbb ramai sedara tak balik, dorg dah balek raya puasa haritu....
tapi walau apepon, aku TETAP dapat pegi semayang hari raya.... =)

masa dudok kampung, pale otak asek teringat BUKU je.. belambak2 keje weh..
tadi petang baru balik uma, dr kampung.. naseb la tak jauh sgt... bajet nak start wt keje malam neh, TENSION plak tetibe. Hormon Tak berapa nak betol neh, almaklum laa, perempuan.. Huuu....

lappy plak wat hal, turn off 2 3 x gak la, baru nak oke.. dah baya bband, lame ouhh tak baya, kat kolej kan kai wifi, balik uma mama, ne ade wifi, nak wt keje, terpakse laa baya bil jugak...

Keje yg BANYAK tuh, wat aku tak taw nak start yg mn dulu...
ARggGhHH.. SERABUTnyeee..... !!

nak JERIT ???
takkan time2 cmneh nak jerit, t takut ganggu org kan?

ape lagi,

AMEK BANTAL, tekapkan kat mulot, then JERIT !!! ArrGghHHh !!!

pape pon, HOPE esok, aku dapat settle kan keje2 neh..... hurmmm....

tetibe malam neh haty tak keruan.. nak taw kenapa? tak yah taw la yeee... =p

nak tido, sok nak bawak snowlack g klinik ... =)






suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^


No comments: