Tuesday, November 29, 2011

Jejaka HOT | Pemain Bola Sepak

assalamualaikum...selamat petang.. ^___^

kenyangnye perot neh makan bihun.. abang tu letak BANYAK giler. macam 3 org makan.. huhu rezeki. =D
Traffic belog aku meningkat SANGAT sejak Hapdet pasal Entry Ni ...

sebelum tu, TEKAN SINI utk dpt TIKET wayang FREE...

dgn IHSAN photog Nasir ( bukan ayah aku, kawan aku ).. masa Pegi ZOO dye terserempak dgn jejaka HOT neh... al maklum laa... camera je peneman dye.. bila jumpe jejaka neh, dye amek picca...


ni la jejaka HOT tuh.. ehh2x.. BUKAN.. ni tak berapa nak HOT lagi. hahah
JANGAN marah yee nasirr...... =p

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
.
.
.
.
.
.
.


cert TEKA sape neh ?? hehekk...
lau TAK kenal tak taw la kan... err...
actually, aku pon konpius neh.. huhhu



ni Zaquan ea, bukan Aidil...
 (nasir yg gtaw, lau SALAH gak aku tak taw laa.. huhu )
TAPI tu anak AIDIL kan ? heheh....
dye bawak jenjalan anak buah dye. ng Ayu Raudhah..
COMEL !!
untung laa dapat jumpee. isk2x...



suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

No comments: