MY PAGE


XOXO

Friday, August 19, 2011

diculik kekasih

assalamualaikum semua. macam biasa, kalau menaip entry je, mesti baru lepas wt biskut. hehe
harini mama wt tart, aku wt cornflake, adek bubuh coklat kat almond london. jupg nak sambung packing je..

mesti korang boleh agak an, ape kaitannya entry neh ng tajuk entry..
cer teka cer teka???

disebabkan keprihatinan, aku pon share jugak kat FB haritu..
pasal neh...


**
**

rupenye ade agenda yg tersirat... GERAM plak ng budak neh. hoho.
merisaukan mak bapak, pastu ugut mak bapak. byk lak tuh..
dah la masuk berita masa kes hilang tuh...
hurmm...



KUALA LUMPUR – Seorang gadis yang berpakat dengan teman lelaki bagi merancang penculikan dirinya sendiri dan meminta wang tebusan RM50,000 daripada keluarganya direman selama empat hari mulai semalam. 


Gadis tersebut, Ameerah Asha Azizan, 17, dan teman lelakinya yang dikenali sebagai Shamsul Bukhari, 19, kini ditahan di lokap Balai Polis USJ8, Subang Jaya. 


Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Asisten Komisioner Zainal Rashid Abu Bakar berkata, pihaknya mendapat perintah tahanan mengikut Seksyen 384 Kanun Keseksaan yang dikeluarkan oleh Mahkamah Majistret Petaling Jaya pagi semalam.

Jelasnya, siasatan awal mendapati Ameerah Asha sanggup bersubahat dalam penculikan itu kerana dipercayai dipengaruhi kekasihnya.
“Mereka masih muda dan bertindak demikian (merancang penculikan) semata-mata kerana wang,” katanya ketika dihubungi semalam



**kena culik betol2 baru dye taw, bawak g lombok..hishh..
pengajaran bersama....


Jangan terlalu SAYANG sampaikan sanggup buat apa saje. pikir bia waras...


suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

10 comments:

syida syidah said...

betol ! ngok ngek aje dak tuu

~naddy~ said...

@syida syidah

taw xpe. sket aty.

! ❤ PINKaholicx ❤ ! said...

ade buat entry tentang hal neh jugak silelah datang ke belog saye,,

http://pinkaholicx.blogspot.com/2011/08/rancang-penculikan-diri-sendiri.html


budak zmn skrg twu nak seronok jewk !!

Siti Nasihah Samshuri said...

hempuk pakai kuali je budak ni..habis cerita...ee

fie :p said...

macam-macam lah anak muda sekang . karang kene colek betul2 baru sedar agak nya ?

shaliza khairi said...

peh. kesian mak ayah dia dapat anak macam tu. sanggup mintak wang tebusan rm50k kat mak dia. hahahampeh.~

~naddy~ said...

@! ❤ PINKaholicx ❤ !

kesian mak bapak kan. urm

~naddy~ said...

@Siti Nasihah Samshuri

haha. boleh jugak. :p

~naddy~ said...

@fie :p

tu la pasal. ngt bende neh leh men2 kot.

~naddy~ said...

@shaliza khairi

50k utk shopping raye. haha