Wednesday, August 10, 2011

Hari 16 : Tiga benda yang anda rasa paling bagus tentang diri anda.

assalamualaikum Peeps !!
tengah buat ape tuh ?? sihat ?? dah makan blom..? Opps ! pose2 ! hehe

menaip entry sambil ditemani kucing tersayang..
terpegun dye tgk huruf neh bergerak2. hehe
sibuk gak dye nak pijak2..


**
**


paling bagus tentang diri aku ??

boleh ke aku judge kan ape yang bagus pasal diri aku neh ???

1. Say Sorry


kalau korang nak taw, mulut aku neh senang terkeluar perkataan " SORRY ". even orang lain yang terlanggar aku, aku tetap say " SORRY "...

2. UMUR 12 tahun

ape kena mengena dgn 12 thn ?? haa.. yang ni la nak citer, umo aku 21thn dah oke.. TAPI memang untung orang yg kecik cam aku neh... pernah sekali, nak mandi kat Bukit Merah tak silap, kazen aku belikan tiket Kanak2 kat aku. HAHA. hebat kan ?? JIMAT. =)

3. Senang Sayang


oke last, aku rasa bagus kot. hehe aku neh senang aka cepat sayang kat seseorang tu. tapi aku tak tunjukkan..Takut plak terluka lagii.. >.<


suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^


No comments: