MY PAGE


XOXO

Monday, August 1, 2011

Hari 9 : Hari yang kesembilan, apa yang jadi.

assalamualaikum semua !

baru je balik dr kampung neh. balik kampung jup tadi. jenguk tok ng wan. sok kan nak pose.
tak dapat bersahur kat kg, sbb abah keje esokk..

pe je yang aku buat arini ??

bangun pagi2, walaupon agak liat nak bangun..
tolong mama buat sample biskut RAYA...

3 jenis je buat harini... >> TART NENAS, ALMOND LONDON, ng MAZOLLA.

bersemangat rasanye nak buat biskut raye. hehe..
mane tak nye, bangun pagi tad, rasa macam tgh berpuasa..

SELAMAT berPUASA ye esok KAWAN-2 semua !

Harap dapat menjalani ibadah berpuasa dengan lebih bertenaga..
insya'allah, dgn makan sebiji kurma, akan beri tenaga pada kita..
yang penting, NIAT puasa. =)



suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

No comments: