Saturday, August 13, 2011

Hari 18 : Benda paling teruk yang pernah anda buat pada ibu bapa anda.

salam peeps !
nak share kan pe bende yang paling teruk aku buat kat mama ng abah... huhu
teruk ke??
yang neh kott aku rasa agak terukk..


**
**

kes nye berlaku masa hari raya. form4 kott... tak ngt dah..
dulu mama aku, siyesly TAK KASI aku keluar g mane2...
KAWAL habis laa *sayang kan.
masa raye tuh plak sesuke haty, sesedap rasa jee kuar g KL..
berkomplot ng auntie ng kazen aku(sebaya)
dr TG MALIM ke KL naik bas express. tak penah2 aku nak bas express ke KL, ye la. dekat je pon. salu g nek keta je.

g KL buat ape?? jumpe BF aku ng kazen aku. sekarang dah jadi EX pon.. Hoho
LEPAK ng dorang..
mama kol byk kali tak angkat, auntie aku de kat tg malim, cakap kami g beraya...
Lewat malam kott baru balik...
ABANG aku dah biseng2, sebab dye tak TAHAN dgr mama bebel...

masa sampai kat rumah tg malim (kg aku)
sume dah tido, masing2 buat tak taw je hal yg berlaku td..
esok tu plak, mama tak bercakap langsung ng aku... *salah sendiri. aku plak kejam, tak mntak maaf,
tapi lepas tuh, mama borak macam bese je. langsung TAK UNGKIT pasal aku g KL tuh...
abah aku jenis senyap weh, tak tegur langsung pasal tuh, aku kena paham sendiri laa... =')


**
**


Pengajaran : JANGAN IKUT HATI.

sekarang mama dah tak kisah. sebab mama taw aku pandai jaga diri.. belajar kat KL pon dah 3 thn, next neh plak sambung Shah Alam..ape2 pon, JAGA DIRI.

psst2x = sampai sekarang, kalau aku g mane2, tak bagitaw mama, kompem tetibe henpon berderinggg..*naluri ibu. =)






TOLONG VOTE nadia, KAT SINI ..  THANK YOU <33



suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^



No comments: