MY PAGE


XOXO

Sunday, August 28, 2011

kuala lumpur kotor

assalamualaikum semua ! siyess dah lame tak update belog. grr..
eh korang, selamat menjalani ibadah berpuasa.. aku xpat puasa lagii iskk iskk.. sedeyhh..

dah shopping??
malam tadi aku g KL.. area kul 12 cam tuh... sogo dah tutup pon, jalan2 cari baju melayu utk abah n atok aku..
aku ?? tak shoping pe pon, beli selendang ng telekung jee... *shoping gak tuh. hehe

RAMAI giler laa orang. semalam kan ade pasar malam gak kat jln TAR..
kitorang tak jalan belakang tuh. kitorang jalan depan2 jee.
masok kamdar beli baju melayu.
siyess size dah banyak habis..
dapat beli abah aku nye baju melayu je. abang tak beli pon lagi.

harini nak jalan2 kat rawang plak..

KOTOR sgt area situ semalam... depan sogo dah nampak macam tempat pelupusan sampah !

balik dalam kol 2, singgah mcD rawang sebab lapa. lepak2 dulu.. makan GCB. auw ! >.< nape makan tahun neh, rase pedas lain macam? tahun lepas oke jee. huhu

tak taw la nak shoping pe lagii. =D



suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

No comments: