MY PAGE


XOXO

Thursday, August 18, 2011

sibuk sebelum raya

hyep assalamualaikum...
sedihnyee, sekarang dapat update belog sehari sekali jee..
busy la,.. hurm. siyes, rindu nak update 3 4 5 entry sehari. huhu
visitors kompem2 la menjunam. tapi tetap berterima kasih pada yg sudi singgah sini lagi...
SAYANG korang lebeh. =p



harinie baru buat  TART, tu pon tak cukop lagi, jem nenas dah abes..
sok, buat almond london..
lepas subuh tadi je, terus buat biskut...
dah lalok dalam pukul 11pagi..
tunggu sume siap, then sambung tido.. grr..
aku boleh gak tido. mama ??
langsung tak tido...hurmm

so, dari sekarang sampai sebelum raya, tetap akan update belog, tapi tym masa terluang je la...

nak buat header utk "merdeka raya" plak.. biler plak masa free.. huhu.
lau sempat nak wt jupg laa. =)



motif?


suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

4 comments:

Taufan Bin Ribut said...

untunglah die pandai buat kueh raya..^_^


Entri Terkini :Tips untuk bangun sahur versi #haramjadah

Entri terdahulu :Kad raya vs Postman

Lynn said...

sedapnyer kuih tart..^_^

Jemput singgah..^_^

Header baru..miahahaha..^_^

~naddy~ said...

@Taufan Bin Ribut

tolong mama la. wet nk shopping. hehe

~naddy~ said...

@Lynn

jemput la dtg uma, makan biskut. hehe