MY PAGE


XOXO

Sunday, August 14, 2011

takbir RAYA

terngiang2 takbir raye...
ishh ! jgn dok buat leceyy nadd... *betol ke loghat aku. haha harap je orang UTARA, tp tak taw loghat sne. =p
lambat raya lagi. sempat nak buat amal bulan2 pose neh. setahun sekali je ade bulan ramadhan.
TAPI bukan bulan ramadhan je wt amal ye, lepas2 bulan ramadhan pon, maintain kan amalan tuh...
nasihat utk diri sendiri jugak. =)





esok membe aku ajak kua g KL, sorry tak dapat pegi. then ana kol, nadddd pegi jugakkk..
Sayang, mn ade wet, ayah aku gaji isnin laa. hurm. kekeringan neh..
Takpe2x aku bg pinjam duit aku dulu..
SEE ! sanggup tuh.. tengs alot Ana !!
tapi siyes, aku tak taw destinasi dorang mn sok, naek ape pon xtaw. HAHA








TOLONG VOTE nadia, KAT SINI ..  THANK YOU <33



suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^



No comments: