MY PAGE


XOXO

Wednesday, August 24, 2011

tak siap apa lagi

hyep korang, tengah buat ape.? g masjid ??
aku tak dapat pegi malam neh..sedeyh betol.. baru je semalam berangan nak puasa penuh. KONON.
tetibe TAK BOLEH plakk.. haihh.. tu la perempuan... susah betol nak FULL sebulan. berangan sangat tak nak ganti pose.
oke FINE. grr..

hari2 biskut raya, DAH MUAK plak taip BISKUT RAYA kat belog neh. huhu

semalam my aunt dah amek g anta kt customer al hijrah... tadi dye kol, nak TAMBAH lagii...
baru je nak relax2... aiyoo... REZEKI jgn di tolak... MALAM neh busy lagi la nampak nyee...
wt kuih siput lagii...

biskut raya utk RUMAH pon tak buat lagi.... camne ?? TUNJUK2 je la nampaknye biskut utk rumah..
TAK NAK, tak sedap. hihi..
SHOPPING ??? pon tak lagi. sangat TAK MENYEMPAT. siyesss ape2 pon lom siap..
BAJU RAYA tak siap jait lagi....
RUMAH ? tak kemas lagi....

oke, cukup2 la merungut... huhu

eh korang, betol ke, YURAN KEMASUKAN ipt TAK PAYAH bayar lagi. tunggu dapat PTPTN baru bayar??
Lau macam tuh, Syiokkk la SHOPPING RAYA nty...

MALAM RAYA BARU SHOPPING



suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

2 comments:

Art Blogger said...

lekas kemas lah cik,.
sekejap lagi nak Raya,.

fiLfiL said...

sme ngn fil lorh
semu tak siap lagi ;)

p/s: fil pon dgr yurn pdftrn tak pyh byr dulu .. ;)