MY PAGE


XOXO

Sunday, August 7, 2011

Hari 15 : Minggu ni, perkara paling seronok.

assalamualaikum peeps !! baru je lepas edit pic membe aku...ade request, so tak nak tolak laa. aku kan suke edit2 neh. tapi tak PRO anda... >.<


**
**
**


perkara paling seronok minggu neh ??

ofcoz laa START berPUASA di bulan RAMADHAN !! itu je yang menarik minggu neh...
mane tak nye, TAK KELUAR langsung.. kua halaman uma and g masjid jee.
tak kua pon g bazar, g pekan,....
dasyat tak?? dasyatt kan kan ???huhu

tadi rancangan BAZAR RAMADHAN tv3 > BAZAR RAMADHAN BATANG KALI<

oke, jujur aku cakap, memang dekat ng uma aku, ye la, batang kali kan.. TAPI tahun lepas, SEKALI je aku terjah sane. tahun neh belom jejak lagi kat situ...
macam2 makanan ade kat sane. besar gak la bazar tuh..TAK MINAT laa nak jalan2 kat bazarrr....



suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^


No comments: