MY PAGE


XOXO

Friday, August 19, 2011

Hari 20 : Pergaduhan anda paling teruk pernah anda alami.

assalamualaikum, seperti biasa, minggu2 terakhir puassa neh, memang BUSY..
so, laman sesawang neh dah semak dengan sawang...
terima kasih la pada yg cuci sawang2 neh ye. hehe..

sampaikan CABARAN 30 HARI pon hampir jadi cabaran 30 bulan.. grrr..
bila nak abes ntah. hurm..

baru masuk hari ke 20..

Gaduh Paling Teruk ?

setakat umur aku 21 tahun neh *bukan 12 ye tak de lagi la gaduh tarik2 rambut dengan sape2..
kes2 gaduh berebut BF ke, tak SAMPAI setahap tuh jugak..

TAPI yang aku ngt, gaduh paling teruk, gaduh ng ADIK aku..
aku ng adek tak bape ngam dulu. ntah la. sekarang pon, asek bahan membahan je. 
masa kecik2, x ngt umor bape, maybe dajah 3 or 4 kot,

aku bengang ng adek aku, aku CUBIT dye, sesuke aty dye jeee, dye CAKAR pipi aku.
sioTttt ! PEDIH.
sampai sekarang bertanda... aku je kot perasan ade tanda tuh, korang tak taw. =p



she's my adek.

teringin nak berkaler rambut gak, hamekk, aku kaler wane KUNING. haha.

mood : nak potong rambut, rambut RAYA. =)



suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^



6 comments:

Kumbang Jingga said...

adik erk...rambut adik mcm org korea hehehe

syida syidah said...

gadih kat ostel dulu ? haha

kaizen said...

err... kn ke haram kaler2 rmbut ni.. kalo kaler gune inai xpe la gak...

~naddy~ said...

@Kumbang Jingga

hehe. korea la sgt. :p

~naddy~ said...

@syida syidah

tu teruk lain siket. haha

~naddy~ said...

@kaizen

kitorang gune syurah. =)