MY PAGE


XOXO

Saturday, August 13, 2011

Jodoh Dengan Budak Tahfiz

assalamualaikum. Hyep Korang !!
tengah buat ape tuh ?? sihat ?
bulan ramadan bulan mulia..

tadi macam biase pergi masjid, solat tarawikh berjemaah..
masa nk masuk masjid, nampak 2 3 orang budak muda pakai jubah putih ng serban..
mungkin umo lingkungan aku je...
then masuk la masjid....
aku dudok depan sekali, bahagian perempuan la..
ade satu bau yang amat menenangkan...
bau haruman, mungkin minyak wangi yg budak2 tahfiz tu pakai...
sebab sebelum2 neh, tak ade pon...mybe diorang singgah masjid neh plak.

masa solat isyak, aku rasa yg imamkan tu, dak tahfiz tu kot, sebab suara pon lain dr biase...


he's my kazen


boleh plak rasa macam sayu jee..
dan hati tetibe berdetik...

" bestnya kalau dijodohkan dengan orang macam diorang"

aku sedar, aku memang tak sempurna dari segi agama...
aku masih belajar sume tuh...
tudung plakk still on off....yess, aku ngaku...

bestnya kalau dibimbing oleh orang yg macam diorang...
tiap pagi masa sahur, aku tengok "kalamullah" TV3.
budak2 kecik, dah pandai hafal ayat al quran....seronok tengok diorang...

Tapi macam mana nak jumpe dengan orang yg baik macam tu kan ?
kalau bukan budak tahfiz pon xpe la, janji dpt membimbing ke jalan yg BENAR. =))

angan angan kalau menjadi kenyataan, memang best =)


suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^


4 comments:

Amar Za'im said...

nak dapatkan yang "baik",kena jadi yang "baik" atau berusaha sehabis baik untuk kearah 'baik' tu.just my 2cent :)

~naddy~ said...

@Amar Za'im

ins'alh. tq :))

Freaky said...

berdoa la supaya dapat jodoh yang baik :)

~naddy~ said...

@Freaky

amin.. tq :)