Wednesday, July 13, 2011

ada jodoh dengan Mat Luthfi

salam Peeps !!
tenga buat ape?? haaa.. stalker ea ??? sila sila.. huhu

MAT LUTHFI ? Vlogger yg terKENAL dgn loghat UTARA (penang maii...same cam mak aku) hehe
Video dye sume BEST2 ! kalau tengok sorang2 pon boleh gelak KawKaw punye. mesti orang ingat GILER. haha! pedulik ape kan ??

yeah ! aku ada JODOH ng dye ! apsal plak ??
mesti korang cakap, PERASAN BETOL POMPUAN NIH! hoho
ape2 pon, sebelum aku jawab soalan sendiri tuh, ape kate pahamkan vid neh dulu...>>





ni vid masa happy mother's day 2011 kan...

orang kate, kalau ade jodoh, semua bende kena same. tapi aku ng dye ? jom tgk ape yg same..

dye laki, aku pompuan, kompem2 laa tak same...

dye belajar kat obeSea, aku kat malaysia jee... tak same gakk..

dye buat cekodok pisang tapi aku wat CucoQ Durian ..

akhirnye aku jumpe jugak persamaan !

Ouhh ! baru ku tahu, rupe2 nye dye ade saket jugakk...
ade Lubang kat jantung dye... ha ! kan dah sme... hehe tapi dye operate 1995, aku 1996... beza setahun je pn.. oke2.. pasal JODOH tak de kena mengena pon.. hehe

*
*
*
haritu masa lawat pakteh yunee kawan aku kat hospital ampang puteri, pakteh dye saket jantung gak, tapi saluran tersumbat.. so, aku taw la sikit2 bab jantung neh...
dye kate kalau wat operation kat hospital tuh, hamper 80k kott. swasta kan. tuh dye tunggu appointment dr IJN, 40k camtuh... mase zaman 15thn dulu, aku operate 20k je.. JE ? kira byk ooo bg family aku yg tak berapa nak mampu...alhamdulilah la aku dpt dokter yg terbaekk sume...

pakteh yunee tanye " kalau jantung berlubang, dorang tampal ng ape? "
haha.. aku pon xtaw nak jawab pe. tak penah plak tanye dokte aku. heheh.. maybe dorang put something kot. then jait.. mcm mat luthfi cakap laa kan..


actually td ayah aku balek keja, dye cakap Dr Ezani kirim salam...

dorang ade meeting ng CEO-2 sampai 23hb neh...
wahh. untung laa dye maseh ingat patient dye, walaupon ntah ingat tak rupe aku neh. haha mest dah blambak2 patient dye... 
maybe ingat kot, sbb tym tuh la aku budak kecik yg umor 2 bulan, tapi jantung belubang paling besar tahun tuh.. Haaa.. besar 5posen oke ! eddy doposen jee.*xdek kena mengena.. haha bayang kan jantung baby umor 2 bulan jantung besar mane ??

maf la.. bukan utk mintak simpati sape2 pon tentang penyakit neh.. aku cume nak appreciate DOKTOR2 aku yg dah berusaha selamatkan aku kt dunia neh..kalau aku saket, tau la korang nak anta aku kat ne kan.. JANGAN hospital mental k. HAHA
aku bangga 0o00 dapat doktor yg terbaek macam dorang...
tapi aku tak bercita2 nak jadi doktor, sebab aku kesian kat orang. nty nak cucuk orang pon aku nanges. haha !

wordlesswednesday yg haritu. =)

Dr MOHD EZANI ng Dr Zulkifli yang bedah aku mase
2 aug 1996. masa umur aku 6 tahun..
Dr Geetha - selalu melawat pesaket macam aku neh, tyap2 malam... wt checkup..tga enak tido, dye datang. huhu
Dr Mazeni pon same..last aku wt check up 2008, medical check up utk PLKN, xnak g. hehe
dye soh aku wt check up 5 thn sekali.. sbb jantung dah oke.
wah.. lambat ag, umo 24 nty lakk.

RINDU nak g IJN.. MAKANAN spital kat situ SEDAP !!


suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

E N D

6 comments:

AISYA@AISHA said...

doktor mmg akan ingat semua pesakit die ea?? hoho
Dr Mazeni Alwi is my personal doctor...

~naddy~ said...

@AISYAH@AISHAH

kita same saket. :)

nad Dr Ezani, tapi salu check up Mazeni.. name dah dekat2. hehe

AISYA@AISHA said...

hehe mmg mahal + nk tggu penderma jantung mmg lama... alhamdulillah nad dh selamat wat... =)
tu la.. dekat2 jer name dorg...

kaizen said...

jage kesihatan tu... nnt sakit ssah nk update blog...

x memasal kne update LIVE dr hospital lak...

jom join sini Promot BLOG FREE!!!

~naddy~ said...

@kaizen

hehe.. alhamdulilah la lepas operate dh xdek kena dok spital. :)

~blogspot~ said...

Sy bru lpas operate jntung blubang jgk.umo dh 26 bru op. Antara dr yg chek adalah dr getha n mazengpg