Wednesday, July 27, 2011

Rindu nak bersama

assalamualaikum !
siyes aku rindu sgt... rindu dia je ke?
aku rindu semua. tapi sekarang nak mention dia jee.. hehe

v
v
v
v
v


walaupon dekat, susah betol nak jumpee. kenapa ye??
masing2 bz.. padahal aku dok uma je pon....
Hurrm !!
.
.
.
.

mandi tak basah
makan tak kenyang
tidur tak lena
.
.
.
.

Ouhh ! itu semua tipu.. mandi tetap basah n wangi, makan tetap kenyang sgt.. tidur lena wehh. HAHA
err.. 
GAMBAR tuh pon tipu, google jee..
sebenar aku rindu kat mereka ber-2 neh..
*
*
*
*
*
*
*
*

wahai ANA yang comel lagi bertambah tembam ! biler nak jumpe neh ???
padahal uma belakang uma aku jee..huhu..
busy keje ye yunk !!
maaf la ter CURI plak gambar neh...
gambar terbaru kan. hehe


Dety aka Dottie !
ko pon same.. selalu biler cuti sem mesti kita jumpe kan kan ??
tapi sekarang, dah setahun tak jumpee..
asek berFB je ng ko..
ko pon cuti sme ng aku.. tak kua same pon.
aku taw, tempat kita tak dek yang menarik pon. 
*kalau orang kg taw, dibuang daerah neh* Bahaye2..
xpe2. aku taw, ko pon busy macam Ana, cume Ana busy keje, ko busy TIDO kan ?? haha
jangan marah, nty PIPI terLEBIH tembam plakk. =D

siyes RINDU.. kalau jumpe, nak amek GAMBAR bersama. RINDU. tak dek gambar baru ng korang dah neh =)



suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

2 comments:

kaizen said...

yg kat pic last tu da berpunya ke blom?? hehehe nk knal2 bleh x??

~naddy~ said...

@kaizen

dah berbahagia disisi org tersyg lah. haha dah ade bf. :)