Wednesday, July 27, 2011

Hari 7 : Pada hari jadi anda, dengan siapakah anda sambut paling indah ? tunjuk sekali hadiah.

wawahh... harini cabaran utk hari ke 7.. bukan main panjang lagi tajukknyee. hehehe...
ikuti CABARAN NI jom.. =)

terasa diri ku berpeluh2, tak selesanyee tido nty !! haih ! gara2 makan durian ovedoss la neh.. adoii..

okeh, kita U-turn balik pada tajuk yew...

BUFDAY ?? dgn sapa sambut paling INDAH ? adiah ??


kelihatan sgt kecik aku di situ.. hehe


neh bufday sape tak taw la. abg o me.. dunno. terjahh je kek tuh..


bukan 35 tahun oke !
masa neh bufday aku 3 thn, abang 5 thn..
BESAR kek kan ??

tengs alot laa kat mama ng abah..


neh bufday kat uma sendiri. tak ngat umo bpe..


abang ku kejam ouhh ! dye suap, then lari jee. sampai aty..
besh la, dulu2 bufday aku tym raye.. pakai cam princess gitu. haha

sebenarnye aku nak cakap yang, PALING INDAH aku sambut bufday ofcoz laa wif my family !

hadiah ?? xdek gambar la plak kan..
actually BANYAK bear2 je laa.. macam2 jenis ade. dulu susun gak kat katil, tapi macam rimas je banyak sgt. nak tido pon lemas ng bear. heee. sekarang dah bungkus. disimpan dgn RAPI.

mama kata, nanty dah ada anak, kuarkan balik je bear tuh sume. tak payah beli. macam tuh ? HAHA


19 tahun


umur 20 thn. 21 rasenye tak celeb ng kek. just blik kg, masak makan2. huhhu

*
*
*
*
*
*
*
siyesly, aku TAK PERNAH ada pengalaman kena baling tepung ng membe2.. *masih selamat
sebab selalunye, bufday aku waktu cuti dan terlalu awal sgt kot. bulan 1 kan.. haha
KORANG jgn macam2 yee naek degree nty.. huhu *Takot kena

*
*
*


kenangan sambut bufday bersama dgn membe. tuka2 adiah


biler agaknye kita nak keluar ber-3 lagi kan... hurmm
aku ng syidah boleh la, degree same2, tapi Hilmi ? jauh sgtt.. kelantan..

HOPE kita dapat bersama lagii... =)

 aku HAPPY berada bersama orang disekeliling aku :)



suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^


No comments: