Saturday, July 9, 2011

Jom SENYUM bersama Shazny Salleh

salam peeps !! sgt teRAJIN nak join contest ! OooyeaAhh ! hehe
contest kali neh...

"...kacak luar, kacak dalam, kacak dengar sini......kalau saya senyum, awak mesti senyum sekali......kalau kita senyum, semua orang berjangkit......bila semua orang senyum, Dunia tiada penyakit..."

cer teka cer teka ! Lirik lagu ape tuh ?? Haaa..
ini bukan contest teka LIRIK LAGU yee. ini contest SENYUM !
SENYUM ku memang menawan..GgrRrrr *ayat mintak penyepak.. -_-
*
*
*
*


Click Banner utk JOIn oke !! <3

*
*
*
*
*
*
*
*

nie lah gambar yg dipertaruhkan !

t
a
a
d
d
d
a
a
a
a


inilah SENYUM paling IKHLAS nad ! amacam ?? hehe malu taw..errr *sila penampor dak gedikk..
SENYUM sebab jadi JUARA LONGKANG ! *men Bowling. ngeehh 2x !
buat makluman SHAZNY SALLEH, SAYA PEREMPUAN oke ! =)
nama samaran saya NADDY ! <3

now nak TAG dorang2 yg senyum MANIS sampai semut suka terjah BOLEH ? haha.

Shuha (my adeq)
Hanis
Mryna

and nak TAG semua FOLLOWER nad ! JOM join !! =)
END : 20 july 2011 k.
psstt2x ! saya follower awk ke 100 ! tak de adiah ke ? HAHA


suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^



E N D

5 comments:

Shira Mary Jenn said...

thanks tag!

insyaallah ada masa nnt saya buat okay..nak kena carik gambo dulu nieh..hehehe

~naddy~ said...

@mary ann ;)

orait <3

anis aneesa said...

gud luck dear..=)

Hanis Isa said...

thanks tag ye.. :)

sy dh join..

shaznysalleh said...

hehehe..pic senyum anda sudah di view..thanks for joining.

Pssst: Jadik follower yang ke 2011 bru ade hadiah..hihihi

thanks sebab follow my blog

hehehe