MY PAGE


XOXO

Friday, July 8, 2011

PERHATIAN : PEROMPAK BERPARANG

assalamualikum n Hello Peeps !! anybody HOME ??

attention attention attention ~! Enuff (enough) hehe

korang2, just nak pesan, KALAU duduk kat rumah, SILA laa kunci pintu elok2. KALAU ade orang TAK KENAL dtg, tak payah nak baek aty sgt bukak PINTU okee...
PEROMPAK PENYAMUN sekarang neh bahayaa.. siap BAWAK PARANG taww...

contonhnyee pagi tadi, dlm pukol 9 pagi,, RUMAH makcik kat area uma aku, diterjah oleh PEROMPAK yg bawak PARANG... MAKCIK tuh baru je nak kua rumah, g uma ank dye sederet ng uma dye pon. PEROMPAK tuh masok, SAMUN sume barang2 kemas dye... TAKKAN tak bg kott. jupg KENA TETAK sia2 jee kan... ACTUALLY ade dua buah rumah yg aku taw dikerjakan pagi td...
Auuww !! >.< TAKOTttt !



aku takut ouhh nak kua rumah sekarang. mn taknyee... BUNUH2 orang sekarang mcm BUNUH BINATANG jee... NYAWA murahh betoll....issh ! Mintak simpang malaikat 44 laa...

sila tekan like, utk SHARE oke =)


suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

E N D

No comments: