MY PAGE


XOXO

Sunday, July 24, 2011

kucing tidur lagi nyenyak dari manusia

assalamualaikum !

fakta mengatakan kucing tidur 17jam sehari,.... so...7jam jee kucing berjaga..
patot laa kucing aku asekk tidor jee.
tido plakk sedap, berlapikkan blanket TEBAL oke..
wawaahh !!
memilih plak tuh, tak nak blanket lain.....


blanket kesayangan mokmok !


*pic semalam.

see ! ade yang menyempit nak tdo kat blanket tuh jugakk... aiyoo...

psst2x ! kucing aku tgh tido atas katil skg neh. ujan plak. sedap dye tdo.. huhu


suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

E N D

6 comments:

nur adilah said...

ahakz ! come lah :D

~naddy~ said...

@nur adilah

hehe. best je dye tdo. :)

Ezay Hadry said...

comel tu kucing..hehe

BE tu macam iklan berbayar yang tak perlu suh orang klik..orang masuk pun dh dpt..apetah lagi orang klik dapat bonus..tapi nak dapat BE mcm2 orang cakap, kdg2 susah kdg2 sbb nasib gak..tp yang penting kene update slalu, blogwalking, jwb survey kt nuffnang n maintain trafik..tu kot pdahal trafik ezay tk tinggi..rezeki kot..yang ni je ezay tau, mtk maaf klu silap..kalau de orang lebih tau tnye la mereka, ezay tk smpai setahun lagi berblogging..

~naddy~ said...

@Ezay Hadry

dah paham. smlm tgk kat abg ben nye blog. :) tengs ye.

kaizen said...

cannot go....

*kucing mmg kne ade slimot kesayangan eh?? sbb kt rmh pon cm2 gak.. ade jer tmpt nk menyempit n menyemak.. hahaha

~naddy~ said...

@kaizen

yup.. dye dah sebati ng bau tuh. haha