MY PAGE


XOXO

Sunday, July 31, 2011

puasa pon belum dah raya

salam peeps ! selamat malam yang indah. =)
tak tidur lagi ?? malam minggu, tdo late la kan..

diam tak diam, lagi sehari nak berpuasaa... wahh ! syiiookknyee raya poseee ! >.<
dr petang td sampai ke malam aku kua ng mama adek ng abah...

mula2 g beli barang2 nak buat biskut rayee..
beli siket2 utk buat sample,. orang dh siap buat biskut raye awal2, aku ng mama baru nak buat sample. heehe
tapi pelik la. awal nyee dorang dah siapkan biskut raye. berbalang2 aku tgk...
awall gilerr....!
mama suke buat biskut raye, biler orang nak jee.. so, tak buat awal2.. takut bau hapak..

Siyesss JALAN JEM giler tadi.. g rawang.. haihh. macam biase laa jem kan.. tapi pelik semacam je, macam dah nak raye..lampu liplap kt rumah org.. cam dah nak raya. *lampu liplap kat uma aku, tak raye pon terpasang. -_-*


google.

tadi pegi nagoya beli kain wt baju raye.. jenis aku, tak memilih sgt..
biler dah pegang yang berkenan + tgk matching utk 3 pasang baju kurung..
3pasang bukan aku sorang yee. AKU, MAMA, ng ADEK... mesti laa warne kena seakan2 same. baru la bestt !
last2 jumpe..mesti la chantekk.. =)) gambar ?? tak dek2. tggu rayee. haha !

lepas beli, terus g tempah kat auntie aku.
tak sempat nak manje2 dgn kain baru.. ahaks ! manje la sgt kan.. tggu raye laa tgk jadi baju, baru la doplohpat hari tak basuh... Haa ?? oke, TIPU.


dr cik google.

esok nak tolong mama buat biskut raye utk sample*sample utk perut ku. grrr

mama kata nak bukak tempahan kat FB o blog, tapi blur, penghantaran camne ? mama cakap, amek kat rumah. kalau >rm100 baru boleh anta.. cmne eak??


suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^


No comments: