Saturday, July 16, 2011

aku jakun

salam peeps ! cni meh stalker. hehe..
yeah, harini g KL..g kolej laa. kena amek Result MUET ng Mini Transcript UiTM..
entry panjang.. -_-

pagi2 lagi dah bgn.. siap awl2.. tapi duet takdek, abah aku suroh check dlu, kalau gaji dah msok, boleh la pegi kan.. tapi macam malassss je nak pegi. tapi naseb baik dah janji ng cdah...
mula2 mama ng adek kate tak nak ekot, sbb aku nak g awal sgt, dlm kol 8...
tapi aku g lewat ckt, janji ng ryna kol10 gerak dr rawang.
ape lagi, mak aku ng adek kelam kabut laa bersiap nak ekot gak..
ekot bukan ke kolej aku, tapi dorang nak shopping kat sogoo.. amboiii. mentang2 gaji abah dah kuar kan... kad pon ade kat aku. haha

aku gerak dr Btg kali kul9.23pagi...
nak dijadikan cerita, memandangkan abah aku g keje nek keta, abg terpakse wt 3 kali trip anta kat KTM nek moto... gler kentang kan. hahah..
mula2 abg anta aku, aku g beli 3 tiket....
then abg anta mama... mase tuh 9.20 pagi, tren dah smpai... menggelabah jugak laa. takot tak sempat naek. ye laa...kang sejam lagi plakk tren dtg..pe lagi, aku bg tket kat mama, mama soh aku gerak g RAWANG dlu..
mase tren gerak, adek baru smpai. kesian plak aku tgk mama ng adek, ne tinggal.urmmm...

nasib baik laa ade orang lagi nak pegi rawang, tak sempat naik tren.. ape ag, mama adek ng makcik lg 2 orang, nek cab g RAWANG.. mama kate lau sempat nek sama kat tren...
sampai rawang aku jumpe ryna, tren tak sampai lagi... mama plak tak smpai2...
aku doa jee mama sempat nek tren same ng aku g bank negara..
tren dah smpai, aku tgk2 kalau mama dah smpai. naseb laa tren tak jalan ag, mama dah smpai, sempat naik ! alhamdulillah....
naseb baek laa tiket aku beli tadi tak burn !

kitorang turun kat Bank Negara, jumpe syidah. tren gerak g kolej nek LRT.. mama ng adek gerak g sogo...

*at Kolej*
mula2 g BSN tepi kolej, syidah nak beli pin no utk ptptipu. aku tak beli lagi, xtaw samade nak buat yayasan sel atau ptptn.. urmm..
then g masok kolej.. Grrrr.. aku rasa mcm bukan kolej aku jee. segan nak masok situ,..... ramai junior baru masok.. agak2 dorang ngt aku junior tak ?? haha !
macam2 dah berubah kat kolej tuh...
sampaikan nak masok bilik lect dh xtaw cmne, ye laaa. pintu masok dah btukaa. adoihhh !
mula2 g unit peperiksaan amek result MUET..
then g jumpe madam alinda amek result exam (mini transcript)...

terubat hati n senang aty jugak laa bler madam alinda cakap..

" u amek iSlamic Banking ?? memang oke sgt2 ! "

ade pesanan jugakkk

" JANGAN kawen awal taw !" HAHA

tak la madam, mude ag, nak abeskan belajar dlu. hehe

dah stle tuh, balek laa. tak makan pon kat kolej.. jumpe 2 3 org je kenal. hehe
syidah balek shah alam, aku g jumpe mama kt SOGO..
jumpe je mama, AMmmBooiiHH dah 2 beg SHOPPING ! baru sejam aku tinggal. hahah !
xpe laa, sekali sekala shopping.. ceeiit !!

then acu aku kol, nak jumpe, tym lunch kan, lagipon opis dye dekat je. ajak makan same, makan kat McD...
aku makan bubur mcd. naseb baik sedappp !
pas mkn, g ronda2 beli selendang... aku beli tudung syria ! yeah ! tudung syria kaler itam dah elang mane tah, tadi aku beli warna kelabu. hehe CHANTEK. kedai tuh sedara BF acu aku, so, BLEY dapat murah2. agak2 kalau aku g sorang, dye kenal tak ?? huhu...

pas beli selendang, tak balik ag, singgah sogo balekk.. mama nak beli handbag.. amboii. sambong shopping !!
akhirnyee dapat gak la beli handbag.. almaklumlaaa.. macam korang tak taw, sogo tuh byk offer handbag !
then last la shopping, acu g keje balek, aku mama ng adek, g bank negara, tggu tren blek btg kali. aku tak suke KTM, suke delayyy !

dalam tren plakk ade budak yg byk cakap, tapi sgt comel...byk tnye betol. heheh

ape2 pon happy tgk mama ng adek jalan2. aku shopping tudung jee...nty nak shopping baju raye plakk...

aku rase entry neh panjang, MAAF kalau BOSAN.



sebelum tuh, Jom support nad n join awesome bloglist pelangihaty !


suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

E N D

2 comments:

kaizen said...

muet ben bape?? sy ben10....

~naddy~ said...

@kaizen

ben10 mne ade awk.. :p