MY PAGE


XOXO

Friday, July 29, 2011

editor yang tak berapa nak pro

dikala pagi yang sepi lagi gelap ni, rasa macam nak mengedit.. godek2 FB membe2 aku, tetibe terMINAT nak mengedit pic membe aku yang sorang neh. membe kolej. =)
sememangnye dia pon NADIA, tapi nadia ghazali, aku nadia nasir. hehe

jom usha2.. ade bakat nak mengedit ke??

Model = Nadia Ghazali





amacam ??? oke tak ??
yang pasti masih ade kekurangan . kan ??
cube kasi kritikan yang bernas, supaya boleh jadi lebih pro.. ceeiit ! =p

yess. saya suka edit2 =)


suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

6 comments:

imnabila said...

uwaa... nice !

~naddy~ said...

@imnabila

ye ke? tq. :)

Dea said...

ehem-ehem..edit pakai apa??..:). sy nadia rajami... hehe

~naddy~ said...

@Dea

hye nadia ! hehe edit pakai photoshop je. :)

cx's said...

tiap sesuatu itu kita mulakan step by step. n smpailah kite tahu cmne dan bgmna. :) btw, awk uitm ke? da join segment cx? kat sini > segmen cx's :geng UiTM by campus

~naddy~ said...

@cx's

rasanye mcm dah join. jup nad check. lau belom, nad join ye. :)