Friday, July 1, 2011

bersyukur atas keputusan yg di terima

Hyep Peeps !!
harini hari jumaat.. pagi2 lagi mama dah kejut, eh bgn, wt KUIH ( apam dot dot dot )
dan dan bgn AWAL kan. haha

settle je buat apam, dpt mesej dr syiera, dah tgk result belom ?? *result intake degree uitm..

aku pon teros bukak web uitm.. Haaiihh !! apsal tak boleh2 ag neh ???
bengang nyeee..
then kak Zaty bagi web lain. last2 blh jugakkk..
berdegup degap jantung ku nak taw mane destinasi aku seterusnyee...
dengar member aku ne transfer jauh2,, arrGgh !! nak dekat jee.. =(


*
*
*
*
*
Taaaddaaaa.....



YeeaahhHh ! akhirnyee...
pertama aku tak tengok kos, aku teros tgk LOKASI ???

SHAH ALAM !
alhamdulilahh !! tak jauh aku dicampakkan !! haha..
SYUKUR sgt !!
bak kata membe aku, wahh. SHAH ALAM, HEAVEN ! hoho
ISLAMIC BANKING mmg choice pertama aku. so, redha je laa..
cume JELES plakkk aku dengar membe2 dpt sambong akaun.. ggrr....
kenape aku tak sambong akaun ??
Aku rasa aku TAK MAMPU nak bawak subjek tuh.. Siyess.. walaupon aku tak pernah ade repeat paper...
oke gak islamic BANKING. aku mmg menat BANKING pon..
same ng Syidah ! yess. my bestie masa kat KPTM KL aka HOUSEMATE aku dulu. hehe. SUKA2x !
pape pon, i'll try da best fer diz course..
doakan aku yg terbaekk utk carry subjek2 yg ade utk course neh...amin...

note : nak start blja skg boleh ? haha *borink dah dok uma.

E N D

4 comments:

Nur Farah said...

wow.. congrat nad.. ciayok2.. ahahhaa.. p study awal awal.. :D

~naddy~ said...

@Nur Farah Hani
xtaw nak stdy ape plak kan. hahah

AISYA@AISHA said...

tahniah!!

~naddy~ said...

@AISYAH@AISHAH

tQ :)