MY PAGE


XOXO

Sunday, July 24, 2011

Tips : Warna warna Terang

Salam 1blogger !
aku nak kongsikan ng korang...tentang match kan pemakaian warna2 terang. almaklum la, sekarang ramai yg suke warna terang2.. reason ?? MORE CHEERFUL rite??

pada yang BERANI,
Warna terang pada si pemakai memang nampak sangat menarik..
tapi korang kenalah pandai menyesuaikan warna2 yang korang nak pakai...
supaye tak nampak pelik atau terlalu menyesakkan pemandangan mata ye. hehe
utk lebih menarik dan tak menyesakkan mate, korang mesti gabungkan warna2 terang yang korang pakai dengan warna2 neutral.. macam Putih, Hitam,kelabu, Coklat, o krim dlm 1 masa k..

gabungan warna2 terang n warna2 neutral, buat korang lebih tenang.. tak dek la menyakitkan mate kan..
nampak sweet2 gituu..

pada yang kurang berani,
korang boleh jugak gayekan aksesori yg berwarna terang.. macam Gelang ke, rantai, beg o kasut k..
kasut MERAH memang menyerlah.... =)

TAPI ingat !!!
korang JANGAN sesekali PAKAI warna terang, dari ats sampai kebwh... sume nak warne terang ! auw ! gaya camtuh memang sangat sangat menyerlahhhh sampai SAKIT mate.. so, JANGAN k !
dan jgn byk sgt gabungkan warna terang...grr...


walaupon atas penuh warna warni, itam putih tetap ade.


aku rase yg neh terlebeh byk kaler je. haha !

ape2 pon, itu je tips yg nak share ng korang =)


suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^


E N D

2 comments:

kaizen said...

ok la tu...

*xnk puji lebey2 nnt nad kembang idong... wahahaha

~naddy~ said...

@kaizen

idong tak tggi pon. haha