Friday, July 29, 2011

pergi mengurut

salam peeps ! selamat malam..
amacam dgn entry Celcom tdi ?? dah paham ? hee,..

eh korang, tadi  lepas tolong2 mama wat keje kat uma doktor,
lipat kain, kemas bilek anak2 dye sume..tak penat pon. kemas sikit2 jee..

masa mama tgh sapu2 kat luar, aku dgn rajinnye pergi mengurut .. mengurut ? mengurut kat mane???
macam la penat sgt kan sampai ng mengurut bagai. huhu


kejam betol laa dye mengurut. sakit tawuk !
dye g tumbok2 blkg aku, kepit kaki aku sume. sampaikan takot nak bagi kaki.
jupg aku bg kaki lakk kat dye. huh !
tapi sedap ooo pergi mengurut...
best.... 15 minit je laa..

*

*

*

*

Gintell Memang HEBAT... tapi aku bayangkan kerusi tuh macam raksasa. takot plakk. haha
urut 10 menet je. 5 minit bg mama...
kesian mama, wt keje penat2 dpt urut 5minet je. hihi



suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

2 comments:

kaizen said...

dah slalu try kat mall.. hehehe

latest entry Urban : Camera Paling CANGGIH

naddy said...

@kaizen

hehe.bgos la.