Thursday, July 14, 2011

SEGMEN BTO: Kawan Blogger Saya.

salam 1 blogger !
now aku nak join segmen BTO.. Kawan Blogger Saya ? mestilah pasal BLOGGER yg korang kenal kan.. perangai dorang semua !

join Kat Sini

let's start !

seorang blogger yang kiut sgt ! mula berblog n kenal mra, sbb tag contest rasenye. pastu kitorang start laa tag mengetag same sendiri...ku rasakan mRa tinggi lampai orangnye... rupenye, tinggi seket je dr aku. bhaha ! JANGAN marah ye mRa... 1st tym jumpe mRa kat mid..1st  gath BTO ...cutenyee mRa..kecik molek orangnye. hehe..mRa jenis orang yg sempoi..selamber...suke suke.. so, tak segan nk communicate ng dye.nanty jumpe lagi ye mRa.

2. kak Dayana Ramli

kak yana ! sgt ambil berat tentang adek2 !Rafik Omar sila la jeles. hehehe...kak yana baek. dah jumpe 2x...1st kat mid, 2nd kat TS..tak sombong ! kak yana suke shopping, pegang bende yg dye nak, terus beli. HAHA..ooyeah ! happening lepaking ng anda kak yana !! akak tC yep. !

3. Syiera ng Syidah

diorang neh blogger aka Bestie kolej aku dulu.. skrg pon masih bkawan lagi laa !! tga rindu rinduan skg sbb dah abes dip. uhuk ! cedeyh !! syiera kene campak kat uitm perlis, jauh nyee.. syidah dicampakkan sme ng aku ! yeyah ! kat uitm shah alam ! korang rajin2 laa blogging ye ! syiera ! salu update k ! aku nak taw edop kau kat sne. hehe kalau boleh, aku nak kawan2 aku sume berblogging. huhu ! korang memang gila giler - giler. nak g karok same2 lagii =(

4. Mr Panda buncet. *jgn marah. :p
amboiihh ! hang dah jadi org penang nooo... marka dah dapat blom, anak mammy mai. haha *terabor dah aku rasa loghat penang, kne blja ng mama neh.. huhu ! Panda COMEL laa. tapi anak buah PANDA lagi comel ! 'blogger2 yg lain dah jumpe, bler u nak jumpe i plak ??' HAHA cyan u kan. tu laa.. kena campak keje jejauh. cyan2. =p ape2 pon nak cakap kat dye, thnks la ajar kt aku pasal dunia blogging. kalau tak, tak dpt la org nak komen blog aku. haha *sadis.
*
*
*
memang kita sendiri tau, blogger2 neh macam2 pe'el...
dr mn kita tau? dr gaya penulisannye...dr situ la kita kenal blogger2.. tapi tak tau la plak kalau diorang hipokrit bab menaip kan. hehe

Nisakay - suka amek gambo and suka menaip.
Yuyu zulaikha - suka menepekkan muke2 yg comel kat belog. hehe
eddy ahmad - dikenali sbg ANUAR ZAIN..bajet retis ! wekks !! haha
af Sembilan - terkenal dgn doodle yg comel2.
enna banana - suka makan pisang. haha. dikenali dgn pipi tembam yg comel. =)

kalau boleh nak mentionkan semua blogger2.. tapii ckop la buat mase neh..

nak tag =

jom sume join !! Click Here !

*
*
*

task :
1. buat satu entry dengan tajuk SEGMEN BTO: Kawan Blogger Saya.
2. ceritakan tentang perangai dan pe'el rakan blogger anda tak kisah la apa-apa pun, janji something yang menarik tentang perangai dia yang patut orang lain tau, atau perangai pelik dia ke hehe.
*nak backlink atau tidak kawan blogger anda itu, semuanya terpulang pada anda
3.buat seringkas yang mungkin


yang terbaik akan di adili oleh 5 orang admin BTO


peraturan segmen :
1. Terbuka kepada semua blogger aktif di Malaysia
2. join fan pages Blogger Tercinta (BTO)
3. Join group Blogger Tercinta (BTO)
4. tag 5 orang rakan blogger anda yang aktif.
5. copy term and banner dan backlink kat entry ni.
6. tinggalkan link penyertaan kat comment box entry ni.




suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

E N D

2 comments:

Mra Mastura said...

fewitt :P

Unknown said...

woot2.....cayunk kamoo adik =)