MY PAGE


XOXO

Thursday, July 7, 2011

A.N.N.I.S.S.A

Hyep korang. tga berblogwalking ea? singgah sini jup.. hehe
korang layan ek ctew ANNISSA kt tv3 tuh ?? mesti ade yg suke n tak suke kan... aku suke gak tengok ctew tuh..
watak yang aku nak bicarakan kat cni, ialah Anna.. yg laki die kawen senyap2 tuh...
kenapa aku nak cakap pasal dye.. sebab aku sangat tak suka HIPOKRIT !
sian dye, kena tipu edop2. *memang la edop ag. macam situasi aku dulu laa..
bengang weh !! bengang sangat kalau orang tipu kite !!
tak mengaku buat salah.... *mcm la ade yg nak mengaku kan.



aku paling tak suka biler......

contoh =

"kalau saya ckp saya sayang C cmne ?" si A.
"hah ? awak sayang C ? awak ade aty kat dye C ? " si B.
"eh, mne ade, saje je nak buat awk jeles.. hehe gurau jee..." si A dgn nada yg melawak..
"ye ke gurau?.." si B menanty kepastian..
"ye la. saya syg awk sorang je laa..." si A menarik kepercayaan B.

OK2. ckop contoh sikit tuh je.... yep. macam bergurau kan ??? tapi selalunye, kalau si dia cakap mcm tuh, itulah yg SEBENARnyee....*bergurau ade batasnya
dye buat bende tuh, dye ckp kat kite terus terang, tapi ?? hakikatnye bende yg dye cakap tuh la yg dye buat !
kenapa aku boleh cakap mcm tuh ?? sebab aku pon dah terkena mcm tuh jugakk...
Argghh ! sangat saket aty bler diperlakukan dan diperBODOHkan mcm tuh....

maybe utk menjaga haty kedua belah pihak.. si B n si C kan ??
kalau semuanya dah terbongkar ?? jaga haty lagi ke namenye... better TERUS TERANG yg sebenarnya, bukan menutup HIPOKRIT tuh...Ggrrr.. teremosional laa plakk..

cume tuh je laa nak aku kongsikan kat cni, kesian sangat si anna dlm citer Annissa tuh...
yep, farid n balkis tak sampai haty nak bgtaw anna, tapi nanty akan taw jugak kn. urmm...
nak je aku cerita perkara sebenar kat dye, boleh ?? HAHA *cerita je nadiaaa oii...


suka, tak suka ? cer LIKE cer LIKE ^_^


E N D

2 comments:

mary ann ;) said...

betul2, kesian kan kat anna..

aritu adelah tertengok sekali kat tv..kalo tak mmg tak tengok lah kan cite tu. ;)

~naddy~ said...

@mary ann ;)

kawan tikam belakang, memang kesian. -_-