Tuesday, July 19, 2011

Hari 2 : sejauh mana anda berubah dalam masa 2 tahun sebelum ni.

Assalamualaikum semua !
rase macam dah lame je tak update.. now nak sambong CABARAN 30 HARI ..
agak sedeyh jugak laa...Awesome Bloglist Pelangihaty tak dapat sambutan. uhukkz! Sadiss !
mungkin belog aku tak best erk?? huhu kesian kan..

SEJAUH MANA BERUBAH DLM MASA 2 TAHUN
ade 2 bende aku rase aku dah berubah....

1. Hidup Sebagai Budak Kolej
DULU banyak slh faham antara kawan kawan..budak2 gadoh. haha. tapi xdek la sampai tarik2 rambut..ape pon dgn gaduh2 tuh la, yg merapatkan lagi hubungan antara kawan..

SEKARANG dah tak de slh paham... masing2 dah memahami. lagipon sekarang dah tak de kat kolej.. dok uma je. almaklumlaa, baru abes diploma. hehe bler ngt balik pasal gadoh2, rase nak gelak. huhhu


DULU aku malas g kelas.. buat kerja suke last menet...

SEKARANG walaupon dah abes dip, last sem haritu aku RAJIN g kelas.. sorang2 pon boleh g taw. buat kerje TETAP last menet, cume aku bersyukor sgt, pointer aku capai ape yg aku nak. puas aty.. tapi dah last sem kan, REDHA je,,tu la, awal2 dulu kalau rajin, kan maintainn pointer tuh... haihh.. !


DULU tak rindu kawan kawan. sebab hari2 jumpe,sekolej, tinggal serumah, tido same2..masak same2...kalau balik rumah hari jumaat pon, hari ahad dah balik uma sewa... tak sempat nak rindu. tuh pon kekadang kawan text, 'bler nak balek?'..rindu gak tuh..

SEKARANG aku RINDU sangat kat kawan kawan aku...*sedeyh.. abes je exam aritu, last la dok KL,dah tak de membe text,'bler nak balik?' Huwaa !!! Rindu !! Rindu nak masak2. rindu nak gosip2 !! rindu nak belajar  same2.sekarang ramai kawan yg kena campak jauh2 sambung degree..hurm.. aku TETAP ingat KORANG sume.. !! LOVEYOUALL

2. CINTA
agak sensitif gak la bab neh utk life aku. tapi itu la mende yg banyak merubah aku..

gambar hiasan < my kazen>

DULU aku mudah percaye kat lelaki.. al maklum laa. dah sayang, ape2 pon TAK APA ...setahun jugak laa aku percaye kat dye.. setahun yg lepas2 pon, aku penah macam neh..dengan orang yg same. SAYANG ? so, bagi la peluang. ingtkan dah BERUBAH,.. mane tak nyee, dlm setahun kapel, TIAP MALAM dye kol, hari2 oke. so, aku tak syak pape la..SANGAT caring....auww ! SWEET ! aku ng dye, kekadang macam kawan, dye jenis selumber. suke sgt care dye.. ade gak gaduh tentang 1 bende.. dari JAUH sanggup dtg JUMPE aku... dekat situ jugak laa aku berTAMBAH percaye kat dye..ye laa, dah sanggup lakukan ape jee ! RUPA2nyee, PERANGAI lame dye still ade.. still dgn ORANG LAME.. HIPOKRIT.

SEKARANG aku dah setahun jugak single ! oOoYeeah ! aku HAPPY dgn HIDOP aku sekarang...orang kate, jangan TAKUT utk bCINTA... aku TAK TAKUT, tapi SERIK...serik dgn HIPOKRIT..
manusia biler2 pon boleh berubah...MULA2 je nampak baik, RUPA2 nyee dyam2 ade perangai yg lain sebalik DIRI diorang...tapi kekadang JELES dgn keBAHAGIAan orang lain...TOLONG la JANGAN HIPOKRIT PERASAAN... jgn mainkan perasaan orang... Siyes, aku kalau bab perasaan, memang tak boleh nak tipu. tapi dulu, aku penah gak HIPOKRIT, tapi mase tuh TAK matang...Mungkin aku bahagia kot kalau si DIA tak dtg kt aku...
pade Mr. M, maaf tentang yg dulu2... semoge bahagia dgn tersayang ye..
Pade Mr. S, harap brubah laa.. =)


suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

E N D

4 comments:

Anonymous said...

hee..berubah untuk kebaikan..keep it up!! ;D

perempuan suka lelaki tak suka??

naddy said...

@KimiCnoL

hehe.. taw xpee. :)

syiera rahim said...

aku rindu kau jugak lah sayang <3
slalu jaga diri taw, nanti kite jumpe lagi ea. jangan lupe aku.
nanti da msuk degree aku doakan ko jumpe dgn mr.right ea ! lebiu !

naddy said...

@syiera rahim

mekaseh syg ^_^.. ins'alh. aku xkan lupe kau laa. <3