MY PAGE


XOXO

Tuesday, July 26, 2011

weird is pelik

selamat thari semua ! auw >.< dah tghari laa...

dah lunch belom..? bukak2 tudung saji kat dapo, ade cucoq durian ! *nampak sgt bangun lambat. err
kalau korang ingat entry ini, masa tuh aku reka sendiri buat cucoq durian ng membe. kat uma sewa. tanpa kol mama aku. haha jadi ape?? tawar sikit, tapi ade la rasa durian. haha *anak dara belajar masak

ehh korang2, ingat tak ?? Entry Semalam .. pasal Si Awak tak mcg aku say GUDNYTE.?

pelik bin ajaib, lepas je aku tekan PUBLISH entry tuh, terus fon aku berdering..
ringtone 'sony ericson' *oke, skrg mls pakai lagu2 kat fon. Opss ! si Awak Kol laaa. HAHA
cam tau2 jee aku baru pas ngumpat dye masa typing, dalam haty la kan.. ceiittt !


macam takot nak angkt fon, grr.. tapi angkat jugak, buat tak taw papee... hehe..
dia ade cakap, dah lame tak on FB, dlm hati aku berkata2, tak payah un9 laa.. *takut dia bukak link2 kat FB aku. Bocor rahsia nty.. hikhikk ! TAPI, macam laa dia taw kan.. mesti dia ngt orang lain..
ingat yee Si Awak ! kalau taw, wt2 xtaw jee... huhuhu

tak mengharap apa-2 ... takot kecewa patblas menet.. sesaat pon kalau boleh tak nak kecewa. huhu

tak panggil saya awak pon sebenar, saja nak sedapkan cite. haha  okbai, nak makan ! =)


suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

6 comments:

syida syidah said...

pggil syg syg la tuuu ;p

Little_froggy said...

uwaa! naddy dah ade bakal boyfie..
sape2? xD

~naddy~ said...

@syida syidah

ish ! panggil name jee.. kang mention name, bocor sume. haha

~naddy~ said...

@Little_froggy

ish, mn ade. :)

syida syidah said...

cakap sape !

~naddy~ said...

@syida syidah

mne ade sape2. grr