MY PAGE


XOXO

Thursday, July 28, 2011

konvo UiTM

selamat petang semua. sebelum menShutDown lappy neh, ins'alh last entry utk petang neh. hehe

tak sabar rasa nye nak konvo bulan 9 neh..mungkin bulan9, sbb lect ckp. hehe tapi tak dengar berita ape2 lagi..
oke, disebabkan aku student KPTM KL, Under UiTM
aku dan membe2 yang lain dibolehkan utk menyertai dua-2 konvo..
konvo KPTM & konvo UiTM
Awesome kan ??




dah siap pesan kat family aku, SILA beli adiah banyak2 k. yang mn tak de duit, kumpul doposen dr skrg. HAHA boleh ?? mcm la gempakk sgt result nak adiah byk2. =p



gambar dr cik google =)

cume yang aku risau n nantykan adalah, diri aku biler pakai JUBAH neh. haha
Kompem macam selimut.. grr





suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^

3 comments:

myr amyra said...

myra pun xsabar nak konvo.. :)

~naddy~ said...

@myr amyra

taw xpe. :)

Azwa Azee said...

dont worry about jubah. ada saiz.. confirm akn suit ngan nad..;)