Tuesday, July 26, 2011

Pisau Cukur

selamat malam semua ! tengah berblogjoging eaa !! hope sihat semua yee !

akhirnye, Awesome Bloglist Pelangihaty dah TAMAT.. thanks pade yang join yee .. jup lg nad update bloglist tuh k..
sekarang nak cerita pasal pisau cukur...bukan pisau cukur misai k ! haha

*cik google*

selalunyee yang kita dengar, pisau cukur aka pengikis harta benda neh kerja2 perempuan kan...
sebenarnyee, laki ke pompuan ke.. ade jee 'pisau cukur'...

bila tgk cerita ana lulu tadi, rasa kesian sgt...
sampai aty lelaki tuh gunakan pompuan yang lemah...
belanje makan, beli itu ini.. tak rasa kesian langsung... memang tak kesian laa sbb memang nak mempergunakan orang tu....bukan ade rasa sayang pon ! Haihh !

sapa tgk cite ana lulu tadi, masa dye lepas kua ng boyfie dye, dye tak dapat beli gula2 kapas utk kiki...
lol... cedeyh mehh.. cover dgn mengesatkan air mata aku taw. *cover sbb mama ade tgk tv skli* grrr

aku pon xtaw la, apsal sekarang, kalau tgk ctew cdeyh sikit, mata dah berair !
ouhh No ! dah bjangkit ng Cik Syidah la neh... adoiiiyaii... !

psst2x : dulu aku pon penah sum1 blnje sume, tanpa aku kuakan duit, almaklum la, masa tuh sekolah..mane ade duit.. then aku plak kena blnje sum1 yg lain sbb dpt MARA. heaven la kan sum1 tuh.. pastuh skrg tak dek nak support sape2, then sum1 pon tak perlu susah2 support aku. *bape byk sum1 lerrr*.


tetibe aku rasa mcm mereka sesuai sgt ! boleh ?? -_-*





suka? LIKE & COMMENT keyh ^_^




2 comments:

Zahirah said...

maaf, saya tak tengok cerita ni. huhu. by the way, memang ramai orang suka kikis duit orang lain ni. tsk tsk. sabar je~

~naddy~ said...

@hira

xpe. hehe taw xpe.. ape nak jd kan.. huhu